uk0 800 311 777 - Служба підтримки вступника
uk0 800 311 777 - Служба підтримки вступника

Як працювати з НЕІК з підручних гаджетів?

Завантажте застосунок для роботи з НЕІК:

Для того, щоб отримати доступ до НЕІК необхідно мати університетську електронну скриньку @nlu.edu.ua. Як її  створити та успішно пройти реєстрація на порталі НЕІК, рекомендуємо переглянути також за посиланням.

Сайт для доступу з ПК

З питань відновлення доступу, а також з інших технічних питань (отримання поштової скриньки, реєстрація в НЕІК, отримання доступу до окремих курсів тощо) просимо надіслати листа за адресою support@nlu.edu.ua. Обов’язково вкажіть тему, коротко опишіть проблему. Рекомендуємо звернення надсилати з особистої університетської поштової скриньки @nlu.edu.ua, щоб ми мали змогу вас ідентифікувати та оперативніше допомогти. Якщо ви надсилаєте листа з іншої пошти обов’язково прикріпіть фото студентського квитка або перепустки (із зазначенням ПІБ та шифру академічної групи).

Середній час відповіді у робочі години складає від 15 хвилин до 3 годин, залежно від навантаження технічної підтримки. В сучасних умовах час виконання запиту чи відповіді може бути тривалішим. Але на всі звернення, без виключень, ми обов’язково надаємо відповідь.

Просимо врахувати, що доступ до окремих курсів ще не надано, тому майте терпіння та зберігайте спокій, ми працюємо, щоб забезпечити вас якісними навчальними матеріалами.

Сторінки Університету в соціальних мережах: 

️Instagram – https://www.instagram.com/nlu_official

️Facebook – https://www.facebook.com/nlu.official

️Telegram – https://t.me/NLU1804official

️Youtube – https://www.youtube.com/@nlu.official

️Tiktok – https://www.tiktok.com/@first_students_nlu

️Linkedin – https://www.linkedin.com/school/15149751/