uk0 800 311 777 - Служба підтримки вступника
uk0 800 311 777 - Служба підтримки вступника

Студентський омбудсмен

Студентський омбудсмен:

Студентський омбудсмен відповідає за процедуру розгляду скарг в Університеті, допомагає студентам, неупереджено і об’єктивно, розглядаючи всі сторони питання, відновити їх порушене право.

Студентський омбудсмен впершу чергу це незалежна та неупереджена особа.

До повноважень омбудсмена серед іншого належить таке:

  • консультація студентів з питань, які входять до його компетенції;
  • незалежний, неупереджений, конфіденційний розгляд усних и письмових звернень студентів з питань дотримання їх прав, свобод та законних інтересів під час навчання в Університеті, та проживання в студентських гуртожитках Університету;
  • представництво інтересів студентів в органах Університету, зокрема в комісії з питань академічної етики

Якщо ви не знаєте чи порушено ваше право, омбудсмен допоможе вам отримати інформацію, пояснить вам варіанти вирішення проблеми та захистить ваші інтереси в разі потреби.

Вся інформація, передана Вами в Офіс омбудсмена конфіденційна

Telegram

Instagram

Студентський омбудсмен

https://t.me/studentombudsman

https://www.instagram.com/ombuds.nlu/?hl=uk

Інформація Студентського омбудсмена

Положення про Офіс Студентського омбудсмена

Офіс Студентського омбудсмена