Університетська поштова скринька – це дуже крута річ, розповідаємо нижче! 😊
Для того, щоб отримати електронну пошту з доменним ім’ям Університету @nlu.edu.ua, необхідно пройти нескладну процедуру реєстрації:
📎Перш за все – перейти на сторінку реєстрації
📎У вільне поле ввести свій РНОКПП – реєстраційний номер облікової картки платника податків (раніше індивідуальний податковий номер (ІПН)).
⏩Після введення РНОКПП ви отримаєте особистий логін і вам залишиться лише створити пароль, що містить ряд вимог: має складатись щонайменше з 8 символів, мати, принаймні, 1 велику літеру, 1 маленьку та 1 цифру.
Під час реєстрації Ви можете зіткнутися з трьома помилками:
⚫️Користувача з даним ідентифікаційним номером вже було створено;
⚫️Повідомлення про популярне прізвище (користувача з таким прізвищем та ініціалами вже було створено);
⚫️Користувача з даними ідентифікаційним номером не знайдено в базі АСУ.
При виникненні будь-якої з цих помилок відправте листа на адресу технічної підтримки support@nlu.edu.ua. Необхідно прикріпити фото/скрін з ДіЯ студентського квитка або перепустки (у разі їх відсутності прикріпити фото будь-якого документу, що посвідчує вашу особу), вказати тему звернення (наприклад – реєстрація пошти), шифр своєї навчальної групи, коротко описати проблему, що виникла і при необхідності прикріпити скріншот.
Пройшовши реєстрацію Ви не тільки отримуєте свою особисту поштову скриньку в домені університету @nlu.edu.ua, а й ліцензійний доступ до хмарних ресурсів Microsoft 365 (включаючи такі додатки як Word, Excel, Power Point, One Drive, Outlook та інші) та до Порталу Навчальних електронних інформаційних комплексів (НЕІК).
Щоб увійти у свою поштову скриньку, Вам необхідно пройти авторизацію на сторінці https://mail.nlu.edu.ua та обрати додаток Outlook.
Корпоративна поштова скринька надає доступ до:
Навчальних матеріалів на НЕІК
Доступ до хмарних ресурсів Microsoft 365.
Ви отримуєте студентську знижку на:
🎧Apple Music
🎸Youtube Music Premium
🎬Youtube Premium
🎼Spotify
🎹SheerId
та багато інших сервісів, які надають знижки студентам з усього світу.
Переглянути детальну відеоінструкцію
Переглянути детальну текстову інструкцію
Просимо звернути увагу – розклад роботи технічної підтримки з 8.30 до 17.00, з понеділка до п’ятниці. Листи, які були відправлені в неробочий час, будуть оброблені на наступний робочий день в порядку черги.
Орієнтовний час відповіді у робочі години складає від 15 хвилин до 3 годин, залежно від навантаження технічної підтримки.
На ВСІ звернення, без виключень, обов’язково надається відповідь.
Якщо Ви не отримали відповіді, будь ласка, надішліть листа ще раз, але бажано з іншої поштової скриньки.
Сторінки Університету в соціальних мережах:
❤️Telegram
❤️Youtube
❤️Tiktok