З 1 вересня 2021 року в Університеті діє Центр внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності.
Метою Центру є:
- прискорення інтеграції Університету в Європейський простір вищої освіти;
- сприяння формуванню й розвитку інноваційного освітнього середовища в Університеті;
- залучення всіх учасників освітнього процесу і зовнішніх стейкхолдерів до забезпечення якості освітньої діяльності в Університеті;
- підтримки академічної доброчесності, етики і свободи, попередження академічного плагіату;
- надання допомоги при впровадженні результатів наукової діяльності та практичної складової в освітній процес.
Реалізація політики Центру відбувається шляхом:
- вивчення, узагальнення й поширення позитивного міжнародного і національного досвіду з питань освітніх інновацій та забезпечення якості освіти;
- розроблення ефективної структури координації надання освітніх послуг в Університеті через розвиток людського капіталу, інтелектуального лідерства, використання технологічних досягнень на засадах прагнення до досконалості, відкритості, змагальності й забезпечення принципу академічної доброчесності;
- забезпечення нормативного, організаційного й методичного супроводу складових системи внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності;
- підвищення рівня освіченості членів наукової, науково-педагогічної та педагогічної спільнот Університету стосовно інструментів підвищення якості освітньої діяльності;
- впровадження інноваційних освітніх процесів, їх апробації і широкого використання;
- організації та проведення науково-методичних заходів із проблем забезпечення якості освітньої діяльності, застосування освітніх інновацій;
- постійного й системного моніторингу і самооцінки результатів якості надання освітніх послуг в Університеті;
- ведення індивідуально-консультативної роботи з учасниками освітнього процесу з питань забезпечення якості надання освітніх послуг, освітньої інноваційної діяльності.
Основними процедурами роботи Центру є:
- опитування, анкетування, інтерв’ювання здобувачів вищої освіти, наукових, науково-педагогічних і педагогічних працівників, випускників Університету, роботодавців та інших стейкхолдерів;
- спостереження за викладанням в аудиторії й обговоренням у фокус-групах отриманих результатів із метою визначення пріоритетних напрямків покращення якості освіти в Університеті й удосконалення існуючої системи оцінювання знань здобувачів вищої освіти;
- внесення пропозицій, рекомендацій ректору щодо формування політики Університету з питань внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності.