Психологічні основи формування та засвоєння мови як знакової системи (2001 р.)
1. Soroka, N Psychological background of teaching foreign languages to students majoring in law in framework of professional intercultural competence formation/ Soroka N., Shchokina, T. // Трансформація суспільних відносин в умовах цивілізаційних змін: колективна монографія. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2023. С. 31- 40.
2. Soroka, N. Psychological background of teaching foreign languages to students majoring in law [текст ]/Н.А.Сорока//Teaching English for specific purpose in context of modern educational paradigm: entering global community: монографія [під редакцією І.П. Липко]. Харків: НЮУ імені Ярослава Мудрого, 2020. С.144-165.
3. Soroka, N. Autonomous learning for improving listening comprehension [текст]/ С.М.Романюк, Н.А.Сорока//Teaching English for specific purpose in context of modern educational paradigm: entering global community: монографія [під редакцією І.П. Липко]. Харків: НЮУ імені Ярослава Мудрого, 2020. С.113-126
4. Shchokina, T.M. Means to Improve Effectiveness of Listening Comprehension in Course of Teaching English in Non-Linguistic Universities / N.A. Soroka, T.M. Shchokina // Україна та світ: виміри сьогодення: колективна монографія. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2024. С. 29–34.
1. Kostikova, I., Holubnycha, L., Sytnykova, Y., Shchokina, T., Soroka, N., & Tarasova, S. (2023). University Teachers’ Psychological State During the Stress of Online Education after Pandemic in Wartime in Ukraine. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 18(13), pp. 152–162.
2. Holubnycha, L., Kostikova, I., Soroka, N., Shchokina, T., & Golopych, I. (2021) Intercultural Competence Development at Universities. Postmodern Openings, 12(1 Sup 1), 200-214.
3. Kostikova, I., Holubnycha, L., Shchokina, T., Soroka, N., Budianska, V., Marykivska, H. (2019) A Role-Playing Game as a means of Effective professional English teaching. Amazonia Investiga, 8(24), 414-425.
1. Holubnycha, L., Shchokina, T., Soroka, N. (2023). The anthropological approach to education and modern training and learning methodology. Educational Challenges, 28(1), 58-71.
2. Holubnycha, L., Shchokina, T., Soroka, N., Besarab, T. (2022). Development of competency-bases approach to education. Educational Challenges, 27(2), 54-65.
3. Soroka, N.A. Ways to form foreign language communicative competence of future lawyers / Soroka, N.A., Shchokina, T.M. // Молодь і ринок. Дрогобич: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2021. №2 (188). С. 86-89.
4. Сорока, Н.А. Навчання усного мовлення іноземною мовою студентів немовних спеціальностей / Сорока, Н. А., Щокіна, Т. М. // Соціально-гуманітарний вісник: збірник наукових праць. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2019. Вип. 25. С. 14–20.
5. Romaniuk, S.M., Soroka, N.A. (2019). The case-study of autonomous learning for improving listening comprehension. Virtus: Scientific Journal, 31, pp. 414-425
6. Soroka, N.A. Psychological and Pedagogical Recommendations for Students to deliver Work-related Presentations in English /Сорока, Н.А., Зайцева, М.О.// Вісник Глухівського національного педагогічного університету ім.О.Довженка. Серія Педагогічні науки, 2018. Вип.38, С.91-96
7. Holubnycha, L., Shchokina, T., Soroka, N. (2024). Face-to-Face Teaching and Learning: The Problem of Quality. Educational Challenges, 29(1), 58-71.
Психологічні та методологічні аспекти формування іншомовної компетентності студентів