Творчість Є.П.Ростопчиної
1. Shchokina, T. Psychological background of teaching foreign languages to students majoring in law in framework of professional intercultural competence formation/ Soroka N., Shchokina, T. // Трансформація суспільних відносин в умовах цивілізаційних змін: колективна монографія. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2023. С. 31- 40.
2. Shchokina, T. M. Formation of foreign language communicative competence of future lawyers [текст ]/ Т.М. Щокіна //Teaching English for specific purpose in context of modern educational paradigm: entering global community: монографія [під редакцією І.П. Липко]. Харків: НЮУ імені Ярослава Мудрого, 2020. С.99-105.
3. Shchokina, T. M. Listening comprehension as leading modality of teaching foreign languages for law students [текст]/ Т.М. Щокіна //Teaching English for specific purpose in context of modern educational paradigm: entering global community: монографія [під редакцією І.П. Липко]. Харків: НЮУ імені Ярослава Мудрого, 2020. С.105-114.
4. Shchokina, T.M. Means to Improve Effectiveness of Listening Comprehension in Course of Teaching English in Non-Linguistic Universities / N.A. Soroka, T.M. Shchokina // Україна та світ: виміри сьогодення: колективна монографія. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2024. С. 29–34.
1. Kostikova, I., Holubnycha, L., Sytnykova, Y., Shchokina, T., Soroka, N., & Tarasova, S. (2023). University Teachers’ Psychological State During the Stress of Online Education after Pandemic in Wartime in Ukraine. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 18(13), pp. 152–162.
2. Holubnycha, L., Kostikova, I., Soroka, N., Shchokina, T., & Golopych, I. (2021) Intercultural Competence Development at Universities. Postmodern Openings, 12(1 Sup 1), 200-214.
3. Kostikova, I., Holubnycha, L., Shchokina, T., Soroka, N., Budianska, V., Marykivska, H. (2019) A Role-Playing Game as a means of Effective professional English teaching. Amazonia Investiga, 8(24), 414-425.
1. Holubnycha, L., Shchokina, T., Soroka, N. (2023). The anthropological approach to education and modern training and learning methodology. Educational Challenges, 28(1), 58-71.
2. Holubnycha, L., Shchokina, T., Soroka, N., Besarab, T. (2022). Development of competency-bases approach to education. Educational Challenges, 27(2), 54-65.
3. Shchokina, T.M. Ways to form foreign language communicative competence of future lawyers / Soroka, N.A., Shchokina, T.M. // Молодь і ринок. Дрогобич: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2021. №2 (188). С. 86-89.
4. Щокіна, Т.М. Навчання усного мовлення іноземною мовою студентів немовних спеціальностей / Сорока Н. А., Щокіна Т. М. // Соціально-гуманітарний вісник: збірник наукових праць. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2019. Вип. 25. С. 14–20.
5. Romaniuk, S.M., Shchokina, T.M. (2019). Analysis of new methodology of developing professional foreign language course programs for bachelors of international law and international relations. Virtus: Scientific Journal, 30, 143-149.
6. Holubnycha, L., Shchokina, T., Soroka, N. (2024). Face-to-Face Teaching and Learning: The Problem of Quality. Educational Challenges, 29(1), 58-71.
Методологічні та психологічні аспекти формування іншомовної компетентності студентів.
Філологічний аналіз текстів різних жанрів.
Почесна грамота ректора Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого (2024)
Подяка ректора Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого (2021)