uk0 800 311 777 - Служба підтримки вступника
uk0 800 311 777 - Служба підтримки вступника
l.o.golubnycha@nlu.edu.ua

Голубнича Людмила Олександрівна

Доцентка кафедри, докторка педагогічних наук, професоркаКафедра іноземних мов

Теми кандидатської і докторської дисертацій

Принципи навчання та виховання у педагогічній спадщині С.І. Миропольського, 2001 р.

Історіографія дидактики вищої школи Східного регіону України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття), 2015 р.

Публікації

Публікації в Scopus i Web of Science

  1. Kostikova, I., Holubnycha, L., Marmaza, O., Budianska, V., Pochuieva, O., & Marykivska, H. (2023). Real Country Experiences: On-line Teaching in Wartime after Pandemic in Ukraine. International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM), 17(03), pp. 123–134.
  2. Kostikova, I., Holubnycha, L., Sytnykova, Y., Shchokina, T., Soroka, N., & Tarasova, S. (2023). University Teachers’ Psychological State During the Stress of Online Education after Pandemic in Wartime in Ukraine. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 18(13), pp. 152–162.
  3. Holubnycha, L., Zelenskyi, R., Zelenska, L., Kadaner, O., & Moshynska, O. (2022). Physical Education Classes Potential for Developing Students’ Responsibility. 9th SWS International Scientific Conference on Social Sciences ISCSS 2022, 716-726.
  4. Popova, О., Holubnycha, L., Zelenska, L., Simonok, V., Balatsynova, A. (2022). Development of Conflict Management Skill with Law University Students. 9th SWS International Scientific Conference on Social Sciences ISCSS 2022, 693-700.
  5. Holubnycha, L., Besarab, T., Pavlishcheva, Y., Romaniuk, S., Sytnykova, Y., Ahibalova, T., & Alpatova, O. (2022). The Effectiveness of Mobile Learning Technology at the Tertiary Level During Conflicts. International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM), 16(23), pp. 148–160.
  6. Chorny, О., Herasymenko, L., Holubnycha, L., Zelenska, L., Dzyna, N., Tytiuk, V. (2022). Information Technologies for Visualization of Diagnostic Results of Future Engineers Competences in Multidimensional Non-Metric Spaces. Journal of Theoretical and Applied Information Technology, 100(20), 5906-5917.
  7. Holubnycha, L., Besarab, T., Pavlishcheva, Ya., Kadaner, O., & Khodakovska О. (2022). E-Learning at the Tertiary Level in and after Pandemic. Acta Paedagogica Vilnensia, 48, 47–60.
  8. Holubnycha, L., Matsapura, L., Miroshnik L., Hetmanets, I., Kovalchuk, O., Khodakovska О. (2022). Psychophysiological Adaptation of International Students to Learning Abroad. International Journal of Innovative Research and Scientific Studies, 5(1), 37-46.
  9. Holubnycha, L., Kostikova, I., Soroka, N., Shchokina, T., & Golopych, I. (2021) Intercultural Competence Development at Universities. Postmodern Openings, 12(1 Sup 1), 200-214.
  10. Kostikova, I., Holubnycha, L., Girich, Z., & Movmyga, N. (2021) Soft Skills Development with University Students. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 13 (1), 398-416.
  11. Holubnycha, L., Khodakovska, O., Besarab, T., Dolgusheva, O., Malieieva, T. (2021). Psychological Impact of Covid-19 Pandemic on Students’ Mental Health as Life Quality Basis. Amazonia Investiga, 10(47), 78-88.
  12. Zelenska, L., Holubnycha, L., Lutaieva, T., Matsapura, L., Popova, N. (2021). Academic council activity as the basis for university autonomy: historical aspect. Amazonia Investiga, 10 (39), 205-217.
  13. Holubnycha, L., Kostikova, I., Sytnykova, Yu., Melnikova, T., Guzenko, N., Dorozhko, A. (2021) Information technology implementation in on-line teaching and learning: staff and students’ attitude. Journal of Theoretical and Applied Information Technology, 99(21), 4958-4968.
  14. Kostikova, I., Holubnycha, L., Miasoiedova, S., Moroz, T., Ptushka, A., Avdieienko, I. (2020). Perspectives on Study Abroad Students through Passing FCE Test: Listening Problems. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 12(1),120-134.
  15. Kostikova, I., Holubnycha, L., Fomenko, K., Shevchuk, A., Kadaner, O., & Moshynska, O. (2020). The Psycholinguistic Standpoints in English Speech Activity. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 11(2), 199-210.
  16. Holubnycha, L., & Baibekova, L. (2020). Modern Technologies for University Students’ Language Learning in Pandemic. Postmodern Openings, 11(2), 59-65.
  17. Holubnycha, L., Kostikova, I., Besarab, T., Moshtagh, Y., Lushchyk, Y., Dolgusheva, O. (2020). Semantic and structural Aspects of Donald Trump’s Neologisms. Postmodern Openings, 11(2 Sup 1), 59-65.
  18. Kostikova I., Shevchenko A., Holubnycha L., Popova N., Budianska V. Use of machine translation technology for understanding scientific and technical texts. Journal of Theoretical and Applied Information Technology. – 28 February 2019. Vol. 97. No 4. pp. 1355 – 1366.
  19. Kostikova, I., Viediernikova, T., Holubnycha, L., Miasoiedova, S. (2019). The Competency-Based Approach to Passing First Certificate in English. Revista Romaneasca Educatie Multidimensionala, 11(1),117-130.
  20. Kostikova, I., Gulich, O., Holubnycha, L., Besarab, T. (2019) Interactive whiteboard use at English lessons: from university students to young learners. Revista Espacios Educacion, 40 (12), 10-15.
  21. Holubnycha, L., Kostikova, I., Maslova, N., Tanko, A., & Sikora, V. (2019). Modern Types of Historiographic Sources in Pedagogy. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 11(2), 326-340.
  22. Holubnycha, L., Kostikova, I.I., Leiba, O., Lobzova, S., & Chornovol-Tkachenko, R. (2019). Developing Students’ Intercultural Competence at the Tertiary Level. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 11(3), 245-362.
  23. Holubnycha, L., Kostikova, I., Kravchenko, H., Simonok, V., Serheieva, H. (2019) Cloud Computing for University Students’ Language Learning. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 11(4), 55-69.
  24. Kostikova, I., Holubnycha, L., Shchokina, T., Soroka, N., Budianska, V., Marykivska, H. (2019) A Role-Playing Game as a means of Effective professional English teaching. Amazonia Investiga, 8(24), 414-425.

Наукові статті в інших виданнях

  1. Holubnycha, L., Shchokina, T., Soroka, N. (2023). The anthropological approach to education and modern training and learning methodology. Educational Challenges, 28(1), 58-71.
  2. Holubnycha, L., Shchokina, T., Soroka, N., Besarab, T. (2022). Development of competency-bases approach to education. Educational Challenges, 27(2), 54-65.
  3. Holubnycha, L., Zelenska, L. (2022). History of Development of the System and Activity-Based Approach to Education. Теорія і практика управління соціальними системами, №3, C. 60-70.
  4. Голубнича Л. О. Предмет дидактики: аналіз визначень науковцями другої половини ХХ – початку ХХІ століття // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2021. Випуск 84. том 1. С. 41 – 45.
  5. Holubnycha, L., & Besarab, T. (2021). General Scientific Basics of Pedagogical History Researches. Educational Challenges, 26(1), 41-50.
  6. Голубнича Л.О., Каданер О.В. Класифікація сучасних джерел педагогічної історіографії // Збірник наукових праць «Педагогіка та психологія». – Харків, 2020. – Вип. 63. – C. 19 – 31.
  7. Holubnycha, L., & Moshynska, O. (2020) The Experience Of Organizing a Problem Solving Lecture in the Middle of the Twentieth Century // Наукові записки кафедри педагогіки 1 (47), 51-57
  8. Голубнича Л.О. Історіографія поглядів дидактів кінця ХХ століття на форми організації навчання у вищій школі // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2020. – № 75. –С. 48 – 52.
  9. Голубнича Л.О. Педагогічні ідеї Іллі Мечникова в контексті сучасності // Збірник наукових праць «Педагогіка та психологія». – Харків, 2019. – Вип. 61. – C. 31 – 42.
  10. Голубнича Л.О. Просвітницько-педагогічна діяльність Харківського товариства взаємодопомоги трудящих жінок // Збірник наукових праць «Педагогіка та психологія». – Харків, 2019. – Вип. 62. – C. 58 – 67

Напрями/теми основних наукових досліджень та інтересів

Дидактика вищої школи, методика викладання англійської мови, педагогічна історіографія