Захід відбувся 17 березня. Радник юридичної фірми «Інюрполіс» («ILF») Залєна Садиківна Шейхова розповіла студентам про особливості юридичного маркетингу як маркетингу професійних, інтелектуальних послуг та про організацію практичної маркетингової діяльності в юридичній сфері.
Найбільший інтерес викликало обговорення питань:
1) якою має бути взаємодія партнерів, юристів і маркетологів під час просування юридичних послуг фірми на ринок?
2) яку професійну освіту повинен мати маркетолог юридичної фірми – юридичну, економічну чи управлінську?
3) чи потрібно викладати маркетингове право в юридичних ВНЗ України?
Кафедра економічної теорії вдячна Залєні Садиківні за участь у програмі, вичерпні відповіді на запитання студентів та професійні поради керівникам програми щодо організації навчання студентів.