Відбулася конференція трудового колективу Університету

05-01-2018, 13:27

Захід відкрив голова конференції, проректор з наукової роботи А.П.Гетьман, який зазначив, що із двохсот обраних делегатів зареєстровано 142 (що є понад 2/3),  і тому є  підстави розпочати захід, на якому представлено всі кафедри, структурні підрозділи, а також студентська громада всіх інститутів та факультетів.

Ректор В.Я.Тацій, після затвердження порядку денного та регламенту роботи конференції, виступив зі звітною доповіддю про виконання контракту з Міністерством освіти і науки України за 2017 рік. Він проаналізував діяльність колективу Університету за усіма напрямами, а саме: забезпечення підготовки фахівців з усіх галузей права для органів охорони правопорядку, адвокатських компаній та інших суб’єктів, що надають юридичні послуги, вдосконалення навчальних планів, розробка і впровадження нових магістерських програм, активізація взаємодії із роботодавцями, впровадження новітніх технологій дистанційного навчання в навчальний процес, постійне збільшення партнерів серед іноземних вишів, створення спільно з ними новітніх освітніх продуктів у форматі подвійного дипломування, збільшення спектрів можливостей для академічної мобільності студентів, входження наукових видань до міжнародних науково метричних баз даних, забезпечення стабільного фінансово-економічного стану ЗВО, модернізація матеріальної бази тощо.

«Імідж (рейтинг) будь-якого вишу, у тому числі і нашого університету, залежить також від якості підготовки фахівців. Те, що ми готуємо високо кваліфікаційних спеціалістів підтверджують такі дані: серед 113 призначених після серйозного конкурсного відбору суддів Верховного Суду 38 – випускники нашого університету. Колишні наші студенти за результатами конкурсного відбору посіли посади першого заступника і заступника директора Національного бюро розслідувань. Наведені факти не поодинокі, їх перелік можна продовжувати, а це означає, що наші вихованці конкурентоспроможні», — підкреслив Василь Якович.

Завдяки невтомній праці усього колективу нашого вишу впродовж багатьох років ми лідируємо в усіх рейтингах серед правничих ЗВО України. Не став винятком і цей рік. Так, за даним «рейтингу роботодавців «Топ-50» університет посів І місце. Підтверджують досягнення і численні нагороди. У минулому році виш отримав Гран-прі у номінації «Університет року» на IV  міжнародній професійній спеціалізованій виставці «Освіта в Україні. Освіта за кордоном» під гаслом «Навчайся в Україні» та на V міжнародній виставці «Освіта за кордоном «World Edu», а на ІХ міжнародній виставці «Інноватика в сучасній освіті» – золоту медаль і диплом «За активну інноваційну діяльність у підвищенні якості навчально-виховного процесу», а також став переможцем у державному конкурсі на кращі будинки та споруди у номінації «Краща будівля закладу освітнього призначення» і отримав відзнаку «Краща будівля 2016 року в Україні» .

3 березня відкрито навчально-бібліотечний комплекс, який отримав високу оцінку не тільки нашого колективу, харків’ян, широкої української громадськості, владних і державних структур, органів місцевого самоврядування, науковців, педагогів, студентів, а й численних закордонних гостей, які відвідали його, беручи участь у наукових та інших заходах. Вітаю усіх вас з цією подією. Сподіваюсь, ми зробили важливий крок, що наближує нас до досягнення мети – розвитку університету, а отже, нам відкриваються нові горизонти і перспективи. Невипадково на цьому і на важливості бібліотек для навчання новітніх поколінь фахівців наголосив Президент України П.О. Порошенко під час відкриття нашого навчально-бібліотечного комплексу. Він також зазначив, що міцний університет стоїть на трьох стовпах: перший – це професорсько-викладацький склад, другий – це студентська молодь, третій, без якого не може бути жодного університету, – це бібліотека, серце університету», – додавши, – «Вперше запускається така бібліотека, така високотехнологічна, яка забезпечує не просто можливість отримати знання, а й насолоду. І це вперше за 25 років нашої незалежності ми побудували таку красу».

Друга важлива подія минулого року – проведення 3-6 жовтня на базі нашого вишу і перш за все нещодавно відкритого навчально-бібліотечного комплексу наукового заходу високого рівня, а саме 1 Харківського міжнародного юридичного форуму «Право та проблеми сталого розвитку у глобалізованому світі»¸ який об’єднав провідних правознавців, юристів-практиків і представників громадських організацій з 20 країн. Учасниками форуму стали більш ніж 800 осіб.  У рамках заходу пройшли панельні дискусії, круглі столи, майстер-класи, відкриті лекції, яких за чо-тири дні було понад 30. До організаційних заходів залучено колективи кафедр, науковці, широкий загал студентів, можна сказати, увесь колектив університету. Тому висловлюю щиру вдячність усім, хто допомагав у вирішенні численних завдань, які ставали перед нами в процесі організації форуму. 

Форум став першою унікальною інтелектуальною платформою для обговорення актуальних юридичних, наукових і гуманітарних проблем у контексті розв’язання глобальних інтеграційних завдань і висловлення новітніх ідей.

Ректор висловив побажання щодо активізації роботи всіх структурних підрозділів, насамперед кафедр і деканатів, із профорієнтації абітурієнтів, що є вкрай важливим напередодні чергової вступної кампанії.

Рішенням конференції трудового колективу одноголосно схвалено звіт ректора.

Про виконання умов Колективного договору між ректором і профспілковим комітетом первинної профспілкової організації Університету у 2017 році виступила голова первинної профспілкової організації В.Г.Білик.

У звіті голови профспілкового комітету йшлося про роботу, яку проводили профспілкові комітети щодо захисту прав працівників і студентів, контролю за виконанням Колективного договору, про заходи, що запроваджувалися для покращення соціально-побутових умов співробітників та студентів, перспективи поліпшення умов їхньої праці та відпочинку.

Конференція погодила зміни та доповнення до Колективного договору між ректором і профспілковим комітетом первинної профспілкової організації Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого на 2017-2020 роки.

Учасниками заходу затверджено зміни до Правил внутрішнього трудового розпорядку, а також Положення про раду молодих вчених, погоджена передача до комунальної власності приміщень трансформаторної підстанції та обрано членів вченої ради Університету.