Проведено майстер-клас «Роль маркетингу в забезпеченні ефективної практичної діяльності юридичної фірми»

Захід відбувся 17 березня. Радник юридичної фірми «Інюрполіс» («ILF») Залєна Садиківна Шейхова розповіла студентам про особливості юридичного маркетингу як маркетингу професійних, інтелектуальних послуг та про організацію практичної маркетингової діяльності в юридичній сфері.

Найбільший інтерес викликало обговорення питань:

1) якою має бути взаємодія партнерів, юристів і маркетологів під час просування юридичних послуг фірми на ринок?

2) яку професійну освіту повинен мати маркетолог юридичної фірми – юридичну, економічну чи управлінську?

3) чи потрібно викладати маркетингове право в юридичних ВНЗ України?

Кафедра економічної теорії вдячна Залєні Садиківні за участь у програмі, вичерпні відповіді на запитання студентів та професійні поради керівникам програми щодо організації навчання студентів.